سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تربیت فرزندان

 

صرف نظر از اغوای سرپرستان برای پذیرش خواسته های فرزندانشان، تربیت کودک تحقیقات نشان می دهد که یک جنبه فریبنده برای دنبال کردن تازه ترین چیزهایی که دیگران دارند وجود دارد. این احساس کمبود را که هرگز نمی توان به طور کامل برآورده کرد، تشویق می کند. آنها ابتدا به عروسک نیاز دارند، سپس، در آن نقطه، به کلیت آن - و بدیهی است که خانه چهار طبقه باربی.

 

بنابراین من با نه گفتن گهگاهی ساخته شده است. البته از همون اول دخترای 4 و 9 ساله من شورش کردند. آنها من را یک پدر افتضاح می دانستند و من خیلی قیافه های بدی پیدا کردم. در هر صورت، در طول مسافت طولانی، آنها لذتی را که از یک نه ناشی می شود، درک کردند. در حال حاضر دختران من تصور می کنند که عروسک السا آنها با یک بسته شاپکینز بازی می کند و به هر دو اسباب بازی زندگی دوم و بهتری می بخشد.

 

اتفاقاً این اتفاق می افتد، نه گفتن نتیجه ای طولانی در تلاش برای تربیت نکردن بچه های ویران شده دارد. در زمانی که ما عموماً به نیازهای فرزندانمان احترام می گذاریم، با تنظیم آنچه که در حال حاضر دارند، از آنها برای رعایت ترتیبات محروم می شویم. کودکانی که از انکار سود می برند، در سنین پایین تصدیق می کنند که به طور کلی ابزار ایده آلی برای هر کار نخواهند داشت. آنها احتمالاً چیزی را نمی دانند، چیزی دارند یا چیزی نیستند. با این حال، این پایان جستجوی اهداف نیست - شروعی برای فعال کردن زیرکی آنها برای ردیابی راه دیگری است. آموزش جامع تربیت کودک

 

نوجوانان معمولاً باهوش هستند. به نوزادان یک توری بدهید و طیف وسیعی از مشاغل به روان آنها می رود. به عنوان بزرگسالان، ما به استفاده از آن برای تهیه یک غذای سرخ شده در تابه پایبند هستیم. دوره‌های طولانی دنبال کردن چیزهایی که به آنها نیازی نداریم، ظرفیت ما را از بین می‌برد تا بتوانیم از آنچه تاکنون داریم بهره ببریم. علاوه بر این، یک الگوی وحشتناک برای فرزندان ما قرار می دهد.

 

در یک بررسی، تحلیلگران از دانش‌آموزان جوان‌تر درخواست کردند که به بوبو خرس کمک کنند تا با استفاده از چند ماده به شیر اسباب‌بازی‌اش برسد: بلوک‌های ساختمانی، مداد، پاک‌کن، توپ، آهنربا، وسیله نقلیه اسباب‌بازی و چوبی. جعبه تربیت کودکان

 

جزوه چاه را برای تایید کنندگان تایمز دنبال کنید. اخبار اساسی در مورد تندرستی، تندرستی و تغذیه، از تارا پارکر-پوپ. آن را با عضویت در Times دریافت کنید.

 

همانطور که کودکان چاشنی‌تر می‌شوند، ذهن آنها رفتارهایی را ایجاد می‌کند که رسیدگی به این نوع مسائل را برای آنها ساده‌تر می‌کند. (به طور کلی، از اعضای جوان تر، که 5 نفر بودند.

 

با این حال، یک شرط در کارآزمایی وجود داشت که کودکان جوان تر از کنار بچه های مستقرتر خارج می شدند. همچنین ربطی به توانایی های ذاتی یا تمایلات خلاقانه نداشت.

 

دانشمندان با نشان دادن مواد، پیشرفت های محجوبی را انجام دادند. به جای اینکه همه آنها را روی میز بگذارند، تحلیلگران از جعبه چوبی به عنوان یک نگهدارنده برای نگهداری همه چیزهای دیگر مانند آهنربا و مداد استفاده کردند. بچه‌های مستقرتر بعد از اینکه دیدند کیس مانند یک محفظه عمل می‌کند، سعی کردند آن را به هر چیزی که از یک نگهدارنده می‌گذرد بزرگ کنند. برای بچه‌های جوان‌تر، این مورد به همان اندازه که قبلاً یک دارایی سازگار بود، باقی ماند.

 

هر بار که به درخواست اخیر فرزندانمان برای خرید چیزی تسلیم می‌شویم، به طور نامحسوس آنها را شرط می‌کنیم که دارایی‌هایشان مشاغل محدودی داشته باشد. یک انکار اتفاقی آنها را ترغیب می کند، برای این وضعیت به معنای واقعی، ایده های جدید را در نظر بگیرند.

 

انتخاب سر دبیر  برای تربیت کودک

 

برادرم من را از زندگی اش می خواهد. آیا می توانم نظر او را تغییر دهم؟ آموزش تربیت فرزند

 

ماه گرفتگی جزئی امشب را تماشا کنید، طولانی ترین ماه گرفتگی در 580 سال اخیر

 

ملکه یک رستوران گرامی نیواورلئان آن را یک شب می نامد

 

به بررسی داستان اصلی ادامه دهید

 

در فرهنگ آمریکایی، ثروت به طور کلی به عنوان تصویری از پیشرفت در نظر گرفته می شود، که تعدادی از نگهبانان را تحریک می کند تا چیزهایی را بپذیرند که واقعاً نمی توانند مدیریت کنند. شاهد این باشید که احزاب پیچیده در حال گذار، افراد در جوامع مختلف و سطوح پرداختی که برای فرزندان خود می پردازند، صرف نظر از این که آیا این به معنای جسارت به سمت قرمز است یا خیر.

 تربیت کودکان

بسیاری از افرادی که بدون چیزهای زیادی بزرگ می شوند، نبوغ را به عنوان یک توانایی اساسی برای تحت فشار قرار دادن درک می کنند. آنهایی از ما که خوش شانس هستند که در رفاه نسبی زندگی می کنند، می توانند از مواجهه تصادفی با کمبود سود ببرند. مطمئناً، من توصیه نمی‌کنم که کودکان را از مقدار آزادانه چیزهایی که واقعاً به آن‌ها نیاز دارند مانند شام خوب، لباس‌های راحت و عشق محروم کنید. با این حال، بسیاری از آرزوهایی که در نظر می گیریم، پیامی غیرقابل قبول را نشان می دهند. با داشتن کودکانی که تصادفاً کمبود را تجربه می کنند، می توانیم به آنها کمک کنیم تا به طور کامل به مسائل رسیدگی کنند.

 

در یک بررسی، دسته‌ای از اعضا مقاله مختصری درباره دوره‌ای از دوران کودکی نوشتند که چیزهای زیادی نداشتند، در حالی که مجموعه‌ای بعدی در مورد بزرگ شدن توضیح می‌دادند. پس از آن، دانشمندان به این دو گردهمایی موضوعی را ارائه کردند که لازم بود از Bubble Wrap به طرق مختلف استفاده شود. افرادی که به گروه کمبود تنزل داده می شوند، به خوبی از ترتیباتی که در تضاد با گروه انعام هستند، عمل می کنند.

 

به چه دلیلی ممکن است فکر کردن به کمبود باعث شود که افراد دارایی‌های خود را بیش از پیش ببینند؟ با ثروت، افراد با دارایی ها به عنوان چیزی برخورد می کنند که در سطحی سطحی تصور می کنند که هستند. استفاده از آنها به روش های مرسوم به هر حال، هنگام پذیرش کمبود، به خود فرصت می دهند تا از دارایی ها به روش های جدید استفاده کنند. سود بالقوه پایان هفته پر از "نه" را تصور کنید - احتمالاً با برخوردهای جدید مشغول خواهد شد: بازی های طراحی شده، یک مهمانی رقص خانوادگی یا زمانی که در خارج از خانه سپری می کنید. آموزش جامع تربیت فرزند

 

این سیستم کارهای باورنکردنی برای خانواده ما انجام داده است، و من بعد از آخرین جشن تولد دختر با تجربه‌ترم یک تمجید قطعی دریافت کردم. او با خوشحالی به من گفت: "بزرگترین روز زندگی من بود." به‌جای پرداخت هزینه مهمانی، ما در پارکی نزدیک به تعقیب و گریز افتادیم که در آن از بچه‌ها درخواست کردیم که منطقه را بگردند تا چیزهایی را ببینند که می‌توانند برای حل مشکلات از آن‌ها استفاده کنند، مانند ساختن نگهدارنده‌ها برای محافظت از تخم مرغ در برابر سقوط 10 فوتی. . سه گروه از کودکان وجود داشت که هر کدام با ترکیبی استثنایی از مجموعه‌ای از مواد، از جمله کاغذ، فنجان، لامپ‌های اضافی هالووین، خاک، پنبه و حباب‌دار ترکیب می‌شدند. بچه‌ها که معمولاً وقتی به آنها اجازه می‌دهیم مبتکر باشند، خیلی خوش گذشت. علاوه بر این، هیچ تخم مرغی شکسته نشد. تربیت کودکان

 

همه چیز قابل قبول بود تا اینکه به خانه برگشتیم. "آیا می توانم اکنون هدایای خود را باز کنم؟" دخترم پرسید من با اکراه پاسخ دادم: "در واقع." من احتمالات مختلف زیادی خواهم داشت که برای شماره بعدی من خیلی دور نیست.

 

https://masiresaabz.com/product/%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82/