سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شمش طلا

فروش طلا مستلزم سه تفکر اولیه است:

طلای خود را کجا می فروشید؟ قیمت زنده طلا

 

ارزش طلای شما چقدر است؟

 

پیشنهادات ارزیابی چیست؟

 

ما از طریق این سه مرحله در زیر قدم خواهیم زد. طلا

 

با فرض اینکه اکنون برای شروع تعامل آماده هستید، می توانید برای ارائه طلای خود به Gainesville Coins، اتصال را دنبال کنید.

 

شمش طلا

 

انبوه شمش طلا به عنوان سکه و شمش.

 

دیدن اینکه چگونه طلای خود را به طور ایمن بفروشید بخشی از رایج ترین روشی است که اغلب نادیده گرفته می شود تا منابع را به فلزات ارزشمند اختصاص دهید. جمع آوری طلا در هر صورت به وضوح مهم است، با این حال درک آنچه در انبار در هنگام رسیدن فرصت مبادله وجود دارد به همین ترتیب ضروری است.

 

1. گزینه های خود را انتخاب کنید: کجا طلا بفروشید

 

هوشمندانه ترین انتخاب شما در بین همه انتخاب ها این است که طلای خود را به یک فروشنده متخصص شمش عرضه کنید.

 قیمت طلا زنده

فروشندگان ماهر بیش از هر گزینه دیگری برای طلای شما به شما پول می دهند. علاوه بر این، آنها با اختلاف زیادی امن ترین و مطمئن ترین مکان برای فروش طلا هستند. مدارک قابل تشخیص قانونی - مانند مجوز رانندگی یا مدرک شناسایی - مورد نیاز است، اما قطعا ارزش امنیت و هماهنگی درونی را دارد.

 

امنیت و اعتماد ویژگی‌های کاملاً اساسی هستند که می‌توان آن را در هر کسی که به آن طلا پیشنهاد می‌کنید، پیدا کرد. به طور غم انگیز، خطر دزدی یا ارائه نادرست یک نگرانی همیشه با منبعی با ارزش مانند طلا است. طلا

 

ممکن است فکر کنید، "خوب، اما آیا راه های جایگزینی برای فروش طلا وجود ندارد؟"

 

بدترین انتخاب شما یک معامله مشترک یا گردهمایی سازماندهی شده با یک فرد خارجی است. اساساً تعداد زیادی ترفند وجود دارد که از طریق این کانال ها کار می کنند. اگر همراه یا خویشاوند عزیزی دارید که نیاز به خرید طلای شما دارد، تصمیم خوبی است. با این حال، باور داشتن اعتماد به نفس زیاد یک فرد خارجی خودسر، عاقلانه نیست.

 

بدترین انتخاب زیر برای فروش طلا یک صفحه اینترنتی فروش اینترنتی است. این دولت‌ها بیش از 10 درصد از هزینه آخرین معامله شما (در حالی که خطر حمل و نقل و محافظت را می‌پذیرید) «هزینه تاجر» قوی را می‌گیرند. مهمتر از همه، هیچ بیمه ای در برابر کاهش خرید وجود ندارد. در این موارد، شما هزینه ها را از دست می دهید و باید چرخه را یک بار دیگر شروع کنید.

 

یکی دیگر از دوره‌هایی که می‌توانید بروید، گروفروشی یا فعالیت پول در ازای طلا است. در حالی که این انتخاب ها از نظر وضعیت رفاهی کمتر وحشتناک هستند، به ندرت بهترین هزینه را برای طلای شما ارائه می دهند. با ایده کسب و کارشان، دلالان رهن اغلب از فوریت فروشنده سود می برند.

 

ممکن است تصمیم بگیرید که طلای خود را در یک نمایشگاه یا نمایشگاه سکه بفروشید، به خصوص اگر سکه های طلایی با ارزش سکه شناسی بیشتری داشته باشید. به یاد داشته باشید که خریداران در این تنظیمات صرفاً فروشندگان هستند. هنگامی که شک دارید، فروشندگان سکه هرگز علیه یکدیگر پیشنهاد نمی کردند. سعی کنید در صورتی که آنها در هر تلاشی برای معامله عصبانی می شوند شگفت زده نشوید!

 

یک مکان فیزیکی انتخاب کنید یا طلای خود را آنلاین بفروشید

 

اگر تصمیم دارید طلا را به یک فروشنده شمش عرضه کنید، مرحله زیر این است که فروش رو در رو یا اینترنتی را انتخاب کنید. به دلیل امکانات پیشرفته وب، فروشندگان متعددی به شما اجازه می دهند طلا را به صورت آنلاین به آنها بفروشید. به احتمال زیاد مجبور خواهید بود از چیزها عکس بگیرید، یک ساختار تجاری را تکمیل کنید و به فروشنده فرصت کافی برای ارائه پیشنهاد بدهید.

 

اگر طلای شما به اندازه ارزهای غیر معمول یا قابل جمع آوری است، احتمالاً باید به منطقه واقعی فروشنده مراجعه کنید. این به آنها بهترین فرصت را برای ارزیابی دقیق وضعیت و حضور سکه ها می دهد. این نگرانی در مورد اقلام معمولی مانند شمش طلا تا حدی کمتر است.

 

بسته به اینکه در کدام ایالت یا کشور زندگی می کنید، فروش طلا به صورت آنلاین ممکن است ساده ترین انتخاب باشد.

 

2. طلای خود را ارزیابی کنید

 

اطلاعات با توجه به ارزش طلای شما قدرت است. این یک فکر هوشمندانه است که قبل از اینکه طلای خود را بفروشید به طور کلی ارزش آن را بدانید. نکته اصلی که باید بررسی شود، هزینه فعلی طلا است که هر روز تغییر می کند.

 

سکه های شمش تا حدودی بیشتر از شمش های طلای معمولی ارزش خواهند داشت. هر دو کاملاً طلای بدون تقلب هستند و به منابع سیال فکر می‌کنند، با این حال تضادهای نقدینگی جزئی بین شمش‌ها و سکه‌ها وجود دارد. آخرین گزینه معمولاً تا حدودی ساده‌تر برای فروش هستند و متعاقباً هزینه‌های کمتری سفارش می‌دهند.

 

پشتیبان مالی طلا

 

قبل از فروش به طور کلی به ارزش طلای خود فکر کنید.

 

اگر ارزهای طلای کلکسیونی دارید (به عنوان مثال سکه های طلای سکه شناسی)، فکر هوشمندانه ای است که کمی در مورد ارزش آنها تحقیق کنید. به یاد داشته باشید که کیفیت های ثبت شده در هر راهنمای ارزش بهترین حدس است. یک فروشنده طلا تقریباً مبلغ کامل را به شما پرداخت می کند، اما باید تا حد زیادی سود فروش مجدد را رد کند.

 

چند فروشنده، به عنوان مثال، Gainesville Coins معاینه رایگان طلای شما را ارائه می دهند. این کمک بیهوده است، چه تصمیم به فروش داشته باشید یا نه.

 

همچنین می‌توانید در صورتی که مطمئن نیستید سکه‌هایتان دارای چه مقدار فلز ارزشمند هستند، به این دستگاه اضافه‌کننده طلا و نقره کمک کنید.