سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت یوان چین

 

"درجه" سکه یک ارزیابی بصری از اندازه سایش روی یک سکه است. سکه‌های با سایش کم بیشتر بررسی می‌شوند قیمت یوان امروز و در نتیجه هزینه‌های بیشتری نسبت به سکه‌هایی با سایش زیاد تعیین می‌شوند. در هر صورت، سکه‌های بی‌کیفیت و بسیار غیرمعمول بدون شک می‌توانند مهم‌تر از همه سکه‌های با دسترسی گسترده‌تر و سطح بالاتر تاریخ‌های معمولی باشند.

 

در دوره‌های بلند اولیه جمع‌آوری ارز، از سه عبارت کلی برای نشان دادن درجه یک سکه استفاده می‌شد:

 

عالی - جایی که ظرافت ها قابل توجه بود، با این حال انتشار آن سطح را فرسوده بود طلا

 

خوب - ویژگی‌ها کمتر فرسوده شده بودند و براقیت نعنایی روی سطوح نمایش داده می‌شد.

 

بدون گردش - جزئیات تیز بودند و درخشندگی به سمت وضعیت سکه در ضرابخانه، قبل از دوره عمومی حرکت می کرد.قیمت یوان چین

 

از آنجایی که در اواخر قرن نوزدهم و اواسط قرن بیستم بازار جمع‌آوری سکه به سرعت پر شد، مشخص شد که استاندارد بازنگری دقیق‌تری مورد نیاز است. چند سکه اساساً ریزتر از سکه‌های دیگر بودند، و برخی از سکه‌های چرخش نشده درخشندگی بیشتر و چک بسیار کمتری نسبت به سایرین نشان دادند. عباراتی مانند "جواهرات بدون گردش" و "به طور استثنایی خوب" شروع به استفاده کردند، زیرا تصاویر بازبینی دقیق تر، ارزیابی دقیق تری را برای بازار پررونق گردآورنده در نظر گرفتند. در سال 1948، سکه شناس برجسته ای به نام دکتر ویلیام شلدون تلاش کرد تا با پیشنهاد چیزی که در حال حاضر به عنوان مقیاس شلدون شناخته می شود، بازبینی سکه را عادی کند. طلا

 

مقیاس شلدون، که به خاطر اثر معروفش Penny Whimsy به یاد می‌آید، در ابتدا به صراحت برای سکه‌های هنگفت ایالات متحده ساخته شد، اما در حال حاضر برای همه سریال‌ها اعمال می‌شود. مقیاس از 0 تا 70 است که 0 نشان می دهد که شما می توانید درک کنید که زمانی یک سکه بوده است در حالی که 70 نشان می دهد که عالی است. 60 در گردش نیست، چیزی که کل جمعیت در مورد آن فکر می کنند بسیار عالی است، بدون هیچ گونه سایش. یک برنامه ریزی فوری از این مقیاس تا اصطلاحات واضح تر وجود دارد، با این حال آنها معمولاً به طور مشابه مورد استفاده قرار نمی گیرند.

 

موارد زیر ویژگی های کلی است که درجه های سکه متمایز را در چارچوب ایالات متحده مشخص می کند. هنگام ارزیابی سکه ها، هرگونه تغییر شکلی مانند پیچ ??خوردگی، خراشیدگی و غیره باید در نظر گرفته شود.

 

بازال یا فقیر - (PO1) قطعه فلزی که می توان آن را به عنوان یک سکه تشخیص داد. قیمت یوان

 

معقول - (FR2) نوع سکه قابل تشخیص است، تاریخ احتمالاً قابل توجه است.

 

درباره Good - (AG3) تاریخ را می توان مطالعه کرد، اما بخش هایی از سکه و افسانه صاف پوشیده می شوند.

 

عالی – (G4 و G6) افسانه‌ها، طرح‌ها و تاریخ‌ها با وجود اینکه به شدت پوشیده شده‌اند قابل توجه هستند.

 

عالی - (VG8 و VG10) طراحی ها و تاریخ مشخص هستند، اما از نظر ظرافت ها ناقص هستند. "لبه کامل" (خط اطراف لبه سکه که در آن بالا آمده است) باید قابل توجه باشد.

 

خوب - (F12 و F15) همه ظرافت های مهم با ظرافت های مهم اساساً کامل آشکار می شوند. برای این وضعیت، "خوب" وضعیت سکه را به تصویر می کشد - نه بی عیب و نقصی که قبلاً به تصویر کشیده شد.

 

بسیار خوب - (VF20، VF25، VF30، و VF35) ظرافت های بیشتر با ظرافت های قابل توجه برای همه مقاصد آشکار است. طلا

 

فوق‌العاده خوب (XF یا EF) - (EF40/XF40 و EF45/XF45) سایش سبک در فوکوس‌های بالا با کمی درخشندگی نعناع.

 

تقریباً بدون گردش (AU) - (AU50، AU53، AU55، و AU58) نشانه‌های کوچکی از سایش در برجسته‌ترین فوکوس‌ها با حداقل بخشی از براقیت نعناع موجود است. قیمت یوان چین امروز

 

بدون گردش (UNC) یا حالت نعناع - (MS60 تا MS70 جامع) هیچ نشانه ای از سایش برای برخی خراش ها یا مهرهای کوچک وجود ندارد.

 

شواهد - (PR یا PF؛ تکلیف ریاضی معمولاً در محدوده 40 و 70). ارزهایی که به طور منحصر به فرد برای مقامات ثبت شده است. به طور معمول مانند سطح منعکس می شود. تایید ضربه شنی و مات در برخی از سری ها.

 

ایالت ضرابخانه (MS) – (دولت ضرابخانه 60 – 70) «بی گردش» و «دولت ضرابخانه» اصطلاحاتی هستند که معمولاً به صورت متقابل استفاده می شوند. MS 70 به عنوان یک سکه ایده آل در نظر گرفته می شود. با وجود این واقعیت که برای سکه‌های شمش جدید و فعلی، درجه MS-70 طبیعی است، به ندرت هر سکه‌ای معمولی به عنوان MS-70 در نظر گرفته می‌شود.

 

دستورالعمل های ارزیابی در کشورهای مختلف متمایز است. دستورالعمل های اصلی اعمال شده در خارج از ایالات متحده در جدول همراه معرفی شده است. این بررسی خارجی از وضعیت وجود یک سکه، با حمایت یک تضمین، و یک سازمان عمومی از فروشندگان محترم سکه، نوع بسیار مطمئنی از امنیت را برای خریداران غیرمعمول سکه ایجاد کرد که می‌توانند با اطمینان بیشتر در بازار سکه شرکت کنند.

 

 

https://talakar.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86-%DA%86%DB%8C%D9%86/